Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.9jtd 16v- върти, но не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.9jtd 16v- върти, но не пали

    Здравейте, колата не пали след като е престояла 2-3 часа , нижно е да повъртиш , за да се "отпуши" и да запали след 15-30 мин мъки. Заработи ли няма проблем до следващото палене . Нафта стига до горивния филтър и помпата ,но на дюзите почти я няма..
    на диагностика излиза грешка p1191 някакви идеи Дали е от датчика на коляновия вал или клапан
    Мерси

  • #2
    P1191 Fuel pressur
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Бих подходил така- диагностика, гледаш налягането на контакт, май трябваше 3 бара. Ако ги няма- помпа в резервоара.
      После при въртене искаше около 300 бара, за да запали. Ако не вдига това налягане, няма да запали. Тогава бих се насочил към регулатор налягане или помпа. Ако вдига налягането:
      - провери дали има start permission от компа.
      - виж дали ДКВ следи коректно оборотите
      - провери за грешка от рода на synhronise camshaft....

      И един въпрос- ако е запалила, изгасиш я и опиташ да запалиш след 1 минута, какво става?

      Comment


      • #4
        Аз имам същия проблен на Браво 1.9 jtd,не съм правил диагностика но симтомите са същите,някой път не пали когато е карана,после като я запаля и изгася отново,няма проблем пали.казаха ми датчик на колянов вал,често срещан проблем,но не мога да твърдя на 100 процента
        Last edited by jbiznesa; d.m.y г., 17:08.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
          Бих подходил така- диагностика, гледаш налягането на контакт, май трябваше 3 бара. Ако ги няма- помпа в резервоара.
          После при въртене искаше около 300 бара, за да запали. Ако не вдига това налягане, няма да запали. Тогава бих се насочил към регулатор налягане или помпа. Ако вдига налягането:
          - провери дали има start permission от компа.
          - виж дали ДКВ следи коректно оборотите
          - провери за грешка от рода на synhronise camshaft....

          И един въпрос- ако е запалила, изгасиш я и опиташ да запалиш след 1 минута, какво става?
          здравей.. не искат на място да я прочетат и търся някой за диагностика на място.. иначе като запали след това все 1 няма никакъв проблем.. гася я и след 5-10 си пали без грижи. Като мине час-2 и пак се почеа мъката, но не с толкова въртене.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от silversonybg Покажи съобщение
            здравей.. не искат на място да я прочетат и търся някой за диагностика на място.. иначе като запали след това все 1 няма никакъв проблем.. гася я и след 5-10 си пали без грижи. Като мине час-2 и пак се почеа мъката, но не с толкова въртене.
            Опитай да дадеш на контакт няколко пъти /3/ за по 6-7 секунди, без да въртиш на стартер. При последния опит завърти и виж дали ще запали веднага.
            Това при престой, при който прави проблем /дълъг/

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от jbiznesa Покажи съобщение
              Аз имам същия проблен на Браво 1.9 jtd,не съм правил диагностика но симтомите са същите,някой път не пали когато е карана,после като я запаля и изгася отново,няма проблем пали.казаха ми датчик на колянов вал,често срещан проблем,но не мога да твърдя на 100 процента

              КОДА ОЗНАЧАВА ТОВА -P1191 Key Line Voltage
              P1191 Key Line Voltage -с това значение на грешката се отнася за коли на FORD
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                При мен беше от ГНП-то,гарнитурата ми беше заминала от на Еко "хубавата нафта".
                156 1.9 JTD 105hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                  Опитай да дадеш на контакт няколко пъти /3/ за по 6-7 секунди, без да въртиш на стартер. При последния опит завърти и виж дали ще запали веднага.
                  Това при престой, при който прави проблем /дълъг/
                  Здравейте, свалих датчика за високо налягане , който е на помпата, но не дава никакви индикации, че работи, а когато дам на контакт нафтата минава през отвора на мястото на датчика.. ток има.. ще търся такъв втора употреба за проба.. правилно ли дъм се насочил

                  Comment


                  • #10
                    Не знам, не отговори на въпросите ми, как да ти кажа?
                    Възможно е да е от регулатора на налягането, което не е датчик. С тези условия, с които разполагаш, няма как да разбереш дали проблема е от ГНП или регулатора. Да не говорим, че в момента създаваш условия да прецакаш ГНП ако вкараш боклук.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                      Не знам, не отговори на въпросите ми, как да ти кажа?
                      Възможно е да е от регулатора на налягането, което не е датчик. С тези условия, с които разполагаш, няма как да разбереш дали проблема е от ГНП или регулатора. Да не говорим, че в момента създаваш условия да прецакаш ГНП ако вкараш боклук.
                      Извинявам се.. пробвано е, но не иска да запали. Нафтата стига само до регулатора.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от silversonybg Покажи съобщение
                        Извинявам се.. пробвано е, но не иска да запали. Нафтата стига само до регулатора.
                        писах ти на л.с. няколко неща

                        Comment

                        Working...
                        X